Print options

Search
Sort
Asc
Desc
Remove Sorting
Group
Asc
Desc
Remove Grouping
Filter
Search
Hide Column
Show Hide
nama pelajar:
Tingkatan:
Nama Kelas :
Ucapan anda:
VISHALINI KANGKAYEN Bekas Pelajar   Kepada semua guru SMKSS yang telah mengajar saya dari tingkatan 3-5, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Guru dan terima kasih kerana mengajar dan membimbing saya ketika alam persekolahan saya di SMKSS. Jasa MU Sentiasa Dikenang.
Nur Farhana (2004-2008) Bekas Pelajar setia thanks a lot for my former teachers, betul kata cikgu masa yang paling indah ialah ketika masa di zaman persekolahan. rindu sangat kat cikgu dengan rakan-rakan lama. harap boleh berjumpa kelak. TERIMAKASIH CIKGU!!!!!!
  4 rajin sya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada cikgu saya kerana telah mengajar sya tahun lepas form 3 ikhlas.......
terima kasih kepada guru kelas sya kerana tanpa cikgu tiada lah kami ....
terima kasih jga kepada cikgu sj,bi,mth,sc,kh,ag,bm

u...always in my heart teacher.....



LOGARASI Bekas Pelajar elit TERIMA KASIH KPD SEMUA GURU SMK SS YG PERNAH MENGAJAR SAYA..SAYA BERSEKOLAH DI SMK BANTING TING.4,SAINS TULEN,2011
yuganeswaran a/l Arumugam 4 setia Wonderful Teacher

With a special gift for learning
And with a heart that deeply cares,
You add a lot of love
To everything you share,
And even though
You mean a lot,
You'll never know how much,
For you helped
To change the world
Through every life you touched.
You sparked the creativity
In the students whom you taught,
And helped them strive for goals
That could not be bought,
You are such a special teacher
That no words can truly tell
However much you're valued
For the work you do so well.
yuganeswaran a      
Tharra Sakinah Abdul Razak Bekas Pelajar   Aslm n sejahtera.Pada guru2 yg telah mendidik sy dari 2004 sehingga 2008,(1Dedikasi,3Dedikasi,4Erat dan 5Erat).Guru,berkat kesabaranmu mengajar kami..akhirnya jejak ku ke menara gading.alhamdulillah..terima kasih setingginya guru.tidak terbalas budi mu.Harapanku,agar guru sekalian tidak lah putus mendoakan kejayaan kami pd masa akn dtg.hanya tuhan sahaja yg dpt membls budi guru.dikesempatan ini,sy ingin mengucapkan,Selamat Hari Guru,cikgu semua.Semoga semangat mendidik xkn pudar ye cikgu.trime kasih,guru. =)
Muhd Akhyaar Kok Bekas Pelajar setia Saya bekas pelajar dari kelas 4Setia(2010),3Elit(2009)2Elit(2008)1Elit(2007) yg kini di SBP Integrasi Gombak ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kpd semua guru-guru yg telah mendidik saya dari saya ting. 1 hingga saya bertukar sekolah. Terima kasih, cikgu, kerana cikgu, saya dapat 8A dlm PMR 2010. Terima kasih cikgu, jasamu akan ku kenang.
  3 sabar saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua guru yg tlh mengajar sye...terutama cikgu nor akmal....
khairul anuar 3 sabar terima ksh kpd smua guru2 yg tlh memberi tunjuk ajar kpd sye..........cyang cikgu.........
nur atiqah bt. abdul jalil Bekas Pelajar setia terima kasih yg teramat sgt pd sume ckgu yg mengajar saya dr 2004-2008...jasamu dikenang sepanjang hayat..
Mohd Fakhrul razin 4 setia Sy dan murid-murid kelas 4 Setia yg lain Ingin memohon restu drpd semua guru di SMKSS ini supaya kami sume lulus dengan cemerlang dlm SPM pada 2011 nnti...... Doakan kami......Trima kasih....
Mohd Fakhrul razin 3 setia Trima kasih kpd semua guru pendidik saya di SMKSS........ Saya dan warga kelas 3 setia ingin memohon maaf di atas segala atas kesilapan yg telah kami lakukan semase sesi persekolahan 2009....... Sy ingin mengucapkan trima kasih pd guru tingkatan saya semase di tingkatan 3 iaitu Pn. khairu-n-nisa(Sc).......Pn.Intan zurainee(Bm).... Pn. Norizan(Bi).... Pn. Azlida(Mt)..... Pn. Hasanah(Geo).... Pn. Norimah(Sj).... Pn. Norlila(Kh).... Ustz. Suriani(Ag)..... Pn. Noraini(Sv).....
siti nur zubaida binti ismail Bekas Pelajar   selamat hari guru kepada semua guru d se\klh smkss..
jasa gru2 semua amat sy hargai hingga akhir hayat sy..
anis syahirah abdullah Bekas Pelajar sabar sorry sebab lambat ucap.
thanks kat cikgu2 smkss yg telah mengajar sy sehingga sy masuk ke ipt.terima kasih sgt2 kepada cikgu zawiyah,cikgu tengku norhayati,cikgu rafidah,cikgu azriwati,ustazah faridah,cikgu azmalinda,cikgu nazri,cikgu noraini,cikgu meriam,cikgu mazlin,cikgu rabiah.cikgu izatuldiana,cikgu azizah dan semua cikgu2 smkss yang pernah mengajar saya secara langsung mahupun tidak langsung.
SELAMAT HARI GURU !
jasamu tetap dikenang sampai bila2.
aini 5 rajin  
       
Norzahidatulhikmah bt sulaimi (zahida/zai) Bekas Pelajar setia salam... dah lame dah x datang melawat cikgu2 kat smk seri serdang, rindu rasenye kat sekolah.. smoga semuanya sihat selalu... doakan kejayaan saya, n terima kasih sgt2 atas usaha cikgu mendidik saya sampai la sy leh msuk u skrg ni...
wan amirul asyraff-smkssboy!! 2 rajin selamat menyambut bulan ramadhan...yang datang semuanya dari tuhan... abeh ramadhan dah raye yeee!!!!
???? Bekas Pelajar dedikasi ckgu norma 2 ntah pape ntah....ove sgt cm sial
5 setia 09     Selamat Mengajar
yuvaraash paandi thevar 1 erat  
aShAta ToRu - 2000 hingga 2006 Bekas Pelajar sabar A SeLaMaT hArI gUrU bUaT sEmUa GuRu-GuRu SMKSS!!!
Salam sayang dari saya, selamat maju jaya buat guru2 di SMKSS !!! dan semoga SMKSS menjadi sekolah teragung!!! tO mY bElUvEd PrInCiPal aNd aLl TeAcHeRS gO..Go..Go..ChaIyUk3!!!!
Ezad 2 dedikasi sory lmbt...SELAMAT HRI GRU bt semua gru di SMKSS
Puvaneswari 1 erat SELAMAT HARI GURU KEPADA GURU YANG MENGAJAR 1ERAT DAN GURU-GURU LAIN
corchrist anak salim Bekas Pelajar erat saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada cikgu yg telah mengajar saya di ting 4erat(2007)5erat(2008).ingin saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkn selamat hari guru kpd cikgu d smkss
corchrist ak salim Bekas Pelajar erat hai cikgu smkss..saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada cikgu-cikgu smkss terutama kepada cikgu yg telah mengajar saya di tingkatan 4erat(2007)5erat(2008)..saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari guru kpd cikgu di smkss..jasamu tetap dikenang
ahmad adli hafdzan bin ahmad saufi 2 rasional assalamualaikum,saya bekas pelajar sekolah ini yang berada di tingkatan 2.saya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru.
semua anak cikgu tingkatan 2 nurani 2 nurani A-B-c dan alif ba-ta
Satu dua tiga dan empat
Selalu cikgu ajar kita
Ditubi-tubi sampai dapat

Satu dua tiga empat
Lima enam tujuh lapan
Ditubi-tubi sampai dapat
Bila dapat maju ke depan

Lima enam tujuh lapan
Rajin belajar cepat maju
Bila dapat maju ke depan
Terima kasih banyak, Cikgu!

Betik masak lebat di pangkal
Penuh kapal bawa belayar
Baik budi panjang akal
Hormat guru tekun belajar

Manis rasanya buah delima
Masak sebiji di celah daun
Budi guru saya terima
Jadi kenangan bertahun-tahun

Pohon palma tegak berdiri
Ditanam mari tepi bangunan
Ilmu di dunia terus dicari
Jasa guru dilupa jangan

Waktu malam mencincang halia
Masak cencaru berserai wangi
Muris silam patuh setia
Hormat guru serta disayangi

Pergi memburu ke hutan lama
Dapat rusa di waktu pagi
Kalau ilmu ku dapat sama
Usaha guru ku sanjung tinggi

Pakai baju warna biru
Ke sekolah hingga pukul satu
Murid sentiasa hormatkan guru
Kerana guru pembekal ilmu

Orang haji dari Jeddah
Buah kurma berlambak-lambak
Pekerjaan guru bukanlah mudah
Bagai kerja menolak ombak
siti zulaiha bt rahmat 3 erat saya wakil kelas 3 erat dan juga ketua kelas nk ucapkan selamat hari guru kepada semua guru-guru yang mengajar kami..kami semua sayang dekat cikgu walaupun kami ini nakal dan tak dengar cakap cikgu..we love u teacher..we not forget u..
KALWINDER 5 sabar saya ingin mengupapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru-guru di SMK SERI SERDANG..........

*****HAPPY TCERS DAY*****
nabilah 4 setia Terima kasih cikgu2 yang mengajar kelas kami...juga yang bersabar diatas karenah kami yang agak tidak tentu hala terutama Pn Zawiah,guru ting kami....SELAMAT HARI GURU KPD SEMUA GURU SMKSS...",....
Liyana Najihah Bt Jamal 4 setia Happy Teacher's Day! I wish all the teachers success in life. Please forgive us if we have done anything wrong to you. Your guidance never be forgotten. Thank you teacher......
"16 may 09"
Muhammad Irham 3 setia Selamat Hari Guru kpd ckgu2.... Maafkanlah kelas kami kalau ade buat silap (3setia 09)... Terima ksih kerana telah mengajar kami.... Halalkan lah ilmu yang ckgu berikan kpd kami... Jasa cikgu x terbalas oleh kami... terima kasih cikgu...
Tn. Haji Syeikh Ali Cicipanji Bin Haji Abu Samsudin Jaya 2 mulia Trima kasih kepada cikgu yang mengajar kami murid 2 Mulia.Trima Kasih juga kerna menahan kerenah kami. Dan kami meminta cikgu yang mengajar 2 Mulia memberkati semua ilmu yang kami pelajari...Serta kami ingin meminta maaf atas salah dan silap kami....
nur muzhirah binti mohammad mazlan 3 erat selamat hari guru kepada semua guru sekolah menengah kebangsaan seri serdang... terima kasih kerana mengajar kami... tanpa cikgu siapa lah kami..:)
Siti Noraida & Azwinna (Ting 6 Sabar A 2007-2008) Bekas Pelajar   Kami mengucapkan ribuan terima kasih kpd cikgu2 yg mengajar kelas tingkatan 6 Sabar A (2007-2008) iaitu Pn. Nik Mariam Anis, Pn. Rapidah Samsuri, Pn. Zaimuni, Pn. Zalinah, Pn. Indani, Pn. Norhafizah Andek Mohammad, Pn. Elizar dan Pn. Noraizan Abdul Halim..jasa cikgu2 xkan kami lupakan..


Selamat Hari Guru kami ucapkan kpd guru2 SMKSS..
Semoga SMKSS sentiasa Cemerlang,Gemilang dan Terbilang..

budak2 MPV[2009] 4 ikhlas
terima kasih krane sudi mngajar kami semua......harap ckgu2 yg mgjr kls 4 ikhlas 2009,boleh brsbr dgn kerenah kami semua.......
kami smua syg kn ckgu....
siti aishah othman Bekas Pelajar   saya ucapkan selamat hari guru kepada cikgu2 yg pernah mengajar saya dan yang masih ingat kepada bdk kelas 6 Pengurusan Perniagaan ... semoga sihat dan dimurahkan rezeki....
si a (gurgurl) 3 mulia rindu dkt pn.raha.
dia ajar best sgt.. :'(
haezah 4 ikhlas thankz...kpd gru2 yg mngajar 4ikhlas[2009]....
walaupon kteorg nakal skt,tp kteorg syg ckgu.....
kami syg ckgu...
terima kasih bnyk2..
acap Bekas Pelajar setia thanks to all teacher..thanks to all my friend...belajar rajin-rajin tau,ingat pesan mak ayah,thanks all......go..go cayook......
girlzz leo 5 mulia firstly thanks to all teacher...i hope all teacher in smkss fine and smile always....and for all student,study hard be smart...don't be lazy....jgnla m'hampakn hrpn ibu bapa anda...biarkn mrk mngis krn kjyaan kta dan jgn biarkn mrka mngs krn kgagalan kta...remember this always.....good luck and smile always.....thanks to all.......
ainakargo 4 mulia saye suke sekolah,saye suke cegu,saye suke kawan,saye suke buku teks..saye suke kelas baru(white house) huhuhu...
terime kasih banyak banyak banyak....
Nur Amilia Abd. Mutalib 2 mulia hAppY nEw YeAr!!!!!!!! :)
Wan Nurdalila Zakaria 2 mulia seLAmat kEMbALIE kE skoLA!!!!!!!!!!
ekin_cokelet 1 setia camat bercuti kepada cg skol smk seri serdang ...i hope u will enjoy ur holiday.....hepi holiday
Mohd Norasmawi Bekas Pelajar   Thank u for all teachers for give me a lot of knowledge..love u all...

moy,PSIS
Kaviyarasu Elangkovan 2 setia thank you for all teachers who teach me in 2008.
helena 1 setia asslamualaikum....hi....juz nk ucap trime kasih bnyk2 kpd sume guru2 yg tlh bnyk mengajar n mendidik saye..n kpd sume yg knal sye,eppy holidays..n take care...bye...=)
leeeeeeeeeeeee     thank u teacher !!!!!!!!!!!:)
pminatPauAyam 1 setia GO SMKSS! :D :D smoge kcemerlangan kite dpertingkatkan lg taon dpn! may 2009 makes our school even more glorious! SMKSS is the best!

(happy holiday to all of you!)
       
Alumni thn 95     Buat guru2 sesi 1990-1995 ur d best teachers of the world!! May Allah bless u..

Abdul Halim Masnan
Alumni 95
Universiti Pendidikan Sultan Idris
SLash 07 Bekas Pelajar   Minta maaf sbb lmbat ucap,rmh saya bru je ad internet.Saya nk ucapkn slamat hari guru kpd smua guru2 di smkss,insyaAllah smua guru2 di smkss dlimpahkn rzeki n dkurniakn kjayaan dunia akhirat kerana gigih serta berusaha dlm mendidik anak bagsa.Yakni membri ilmu n memainkn peranan sbg ibubapa di skolah bg membentuk anak2 mnjadi seorang insan y berketerampilan.Jasamu akan ku kenang selamanya,guru2 ku y tidak pernah dilupakn..
nurasyikin 1 setia happy teacher's day. I wish to all the teachers in smk seri serdang , for me teachers not only on 16 mei but every day. I hope all the teachers will give full effort when teaching their students.!!!!!!!! I LOVE YOU ( TEACHERS )
zuraidah 5 kreatif semoga cikgu sentiasa berusaha dengan lebih gigih untuk memajukan sekolah dan pelajar-pelajar.Tanpa guru siapalah kami ,dan semoga hasrat pengerua untuk menjadikan sekolah meluncur menuju gemilang menjadi suatu realiti.
kamal 2 setia happy hari guru kepada semua guru SMKSS .Terima kasih kerana telah mengajar saya.
nabilah ramli 3 mulia "SELAMAT HARI GURU" BUAT SUME GURU2 SMK SERI SERDANG..TERUTAMA YANG MENGAJAR KAMI DI 3 MULIA..JUTAAN TERIMA KASIH SAYA UCAPKAN KERANA LAYANAN DAN TERPAKSA MENGHADAPI KERENAH KAMI YANG PELBAGAI RAGAM...CIKGU,SAYA SAYANG CIKGU!!!TERIMA KASIH MENGAJAR DAN MENYEDARKAN SAYA DARI KEALPAAN YANG TIDAK SAYA SEDARI..JUTAAN KEMAAFAN DIMIHON...WA'SALAM
syuhada 3 mulia hepi teacher's day..trima kasih bnyk2 kpd guru yg m'ajar saya..especially pn zulaini,pn faudziah,pn salasiah,pn suriani,pn hasanah,pn mazli...smoga cikgu terus sukses
syuhada 3 mulia  
nashue      
all students in the class 3 mulia selamat hari guru kepada semua guru SMKSS...kami ingin mengucap kan ribuan terima kasih kerana memberi tunjuk ajar kepada kami tanpa mengira waktu...I LOVE U ALL...
amira 5 setia selamat hari guru kepada semua guru kerana telah bersususah-payah mendidik anak-anak muridnya sehingga berjaya.
Suhaili a.k.a ely (^_^) 5 ikhlas Selamat hari Guru kepada semua guru di SMK seri serdang..
especially to my teacher....
Pn.Siti Murni...
Jasamu tetap dikenang..
kepada semua guru juga..
luv u all............
so much......
Doa2kn kejayaan kami yg nak menghadapi peperiksaan SPM....
ok.......
Selamat Hari Guru
Shawaludin Husin Bekas Pelajar   Selamat Hari Guru.
Tanpamu siapalah kami semua.
Terima kasih.

Ikhlas dari,

Shawal
Sofia 3 elit Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru SMKSS!!!
iylia 2 setia happy teacher's day......
Atika Illyani bt M.Shafit 1 mulia Selamat hari guru..terima kasih kerana cikgu sudi mengajar saya tanpa mengira waktu dan masa.JASAMU AKAN KU KENANG.SELAMAT HARI GURU
KamiSemua 4 setia Happy Teacher's Day!!!!
All of you are the best!!
love u all!!!
ali bin seman 1 nurani selamat hari guru cikgu .semoga cikgu semua sentiasa diberkati tuhan.
ali bin seman 1 nurani selamat hari guru cikgu .semoga cikgu semua sentiasa diberkati tuhan.

Clone this View

Specify View Name

  •  

Create View

Specify View Name
View based on

  •  

Rename Column

Specify Column Name